Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Bestlab Magyarország kft.
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Név: Bestlab Magyarország kft.
Székhely: 8200 Veszprém Szabadság tér 15
Adószám: 26376718-2-19
Nyilvántartási szám: 19-09-519939
Telefonszám: +36 70 369 1032
E-mail: info@munkaszekem.hu
, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház
használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor
vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag
elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek),
magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
Név: Bestlab Magyarország kft.
Székhely: 8200 Veszprém Szabadság tér 15
Adószám: 26376718-2-19
Nyilvántartási szám: 19-09-519939
Telefonszám: +36 70 369 1032
E-mail: info@munkaszekem.hu
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai
SilverFrog Informatika Kft.
Székhely:
1133 Budapest, Pannónia u. 102.Cégjegyzékszám: 01-09-906471
Postacím és veszprémi telephely:
8200 Veszprém, Füredi u. 49.
+36 1 550 75 75
szerviz@silverfrog.hu
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről
Fulfillment szolgáltatás webshopok számára
szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok
kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen ÁSZF 2020.10.15-től hatályos.
1.3. Szerzői jog bestlab.hu/szerzői jog
1.4. Rendelkezésre állás.:
Név: Bestlab Magyarország kft.
Székhely: 8200 Veszprém Szabadság tér 15
Adószám: 26376718-2-19
Nyilvántartási szám: 19-09-519939
Telefonszám: +36 70 369 1032
E-mail: info@munkaszekem.hu
Adatkezelési szabályok
1.5. Adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére https://munkaszekem.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A honlapon megjelenített termékek és azok módosított kivitelei telefonon, e-mailen, webshopon keresztül vásárolhatóak meg. Személyes kiszállításra átvételre telefonos, írásos egyeztetés alapján lehetőség van.
A termékek nem tartalmazzák az Áfát. A
házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat a megrendelés- visszaigazolás, illetve az árajánlat tartalmazza.
1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.9. A rendelés menete a telefonos vagy e-mailben történő kapcsolatfelvétel után írásban árajánlatot, majd pedig visszaigazolást küldünk mely tartalmazza az összes költséget illetve a nettó és bruttó összeget illetve webshop vásárlás esetén a bejelentkezésről a termék kosárba
helyezéséig.
1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék
törlése, ár ellenőrzése stb. esetében a megrendelés visszaigazolásáig a Bestlab Magyarország kft fenntartja a jogot az árváltoztatás illetve végösszeg módosítására.)
1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása: A weboldalon bankkártyás fizetésre nincs mód, előreutalással, átvétel utáni utalással, valamint készpénzes fizetésre van mód. Szállítási módok: saját gépjárművel, futárszolgálattal.
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének
megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől
számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48
órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása
akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor
az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben
megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása a raktárkészlet ellenőrzése valamint a termék, szolgáltatás teljesítéséhez szükséges információk rendelkezésre állása után mailben jelezzük.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 21 munkanapon belül.
Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg,
Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül,
felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől
számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót
haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul,
de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése
Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt
termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete:
legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az online vásárolt termék árat
kivétel ha a termék az átadás után megsérült.
Garancia, jótállás
1.18. Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia
levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a
teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még:
151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság
szabályai.
Panaszkezelés
1.19. Név: Bestlab Magyarország kft.
Székhely: 8200 Veszprém Szabadság tér 15
Adószám: 26376718-2-19
Nyilvántartási szám: 19-09-519939
Telefonszám: +36 70 369 1032
E-mail: info@munkaszekem.huVegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30
(harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
–
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 814-121; (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Herjavecz Klára
Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Bíróság/Törvényszék illetékességét.
Veszprém 2020.10.10